środa, 4 lipca 2012

Hands of my Daughter// Ręce mojej córki


I am begining with applique techniques:) So please forgive me the stiches in that mini-quilt. I have used here Didymos Eva and Julian. Firstly I have sketched my daughters hands on Bondaweb from Szmatka Łatka and I ironed it on the wrap. I have used zig-zag stiches as a frame, but they were too "heavy" for the hands, so I choose more delicate stich. How do you like it?

Dopiero zaczynam przygodę z technikami aplikacji, więc proszę wybaczcie mi nierówne szwy w tym mini-quilcie:) Do jego szycia wybrałam kawałki chust Didymos Ewa i Julian. Najpierw odrysowałam na papierowej stronie flizeliny dwustronnej z klejem (Bondaweb) ze Szmatki Łatki zarysy dłoni mojej córki, a potem połączyłam obie tkaniny za pomocą żelazka.
Do ramki wybrałam gęsty szew zygzakowy. Do dłoni był on jednak zbyt "ciężki"- lepiej sprawdził się delikatniejszy wzór. Jak Wam się podoba?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz