niedziela, 12 czerwca 2011

Letnie torebki na spacer, plażę, do lasu:)



Dziś przedstawiam dwie świeżynki. Mam nadzieję,że wam się spodobają.
Ta u góry to " Back to Sea"
nr 1 "Back to Sea"
torebka na ramię, uszyta z wysokiej jakości bawełny, z przodu patchworkowa wariacja na temat lata i morza,zamykana na magnes
wymiary: 36cm x36cm, uszy 58cm
w środku kieszonki:
-2 duże zamykane na rzepy
-1 zamykana na zamek.
cena 57zł +przesyłka 9zł

A tu poniżej jej siostra "Blue Garden"


torebka na ramię, uszyta w wysokiej jakości bawełny, z przodu patchworkowa wariacja "ogrodowa",zamykana na magnes
wymiary: 36cm x36cm, uszy 58cm
w środku kieszonki:
-1 duża zamykana na rzep
-1 średnia otwarta
-1 zamykana na zamek.
cena 57zł +przesyłka 9zł


To teraz jestem ciekawa waszych opinii:)

2 komentarze:

  1. Śliczne i wesołe :) O perfekcji w szyciu nie wspomnę! Ja też już powoli się przymierzam do uszycia pierwszych eko-toreb ;) A Twój blog jest dla mnie inspiracją... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję:)no ja już nie mogę się doczekać zdjęc tych twoich piękności na twoim blogu- lubię tam wpadać!!!

    OdpowiedzUsuń